Policyn ska vara känd och efterlevas av alla medarbetare.
Kvalitet är den viktigaste framgångsfaktorn för en positiv kundupplevelse och för verksamhetens fortsatta positiva utveckling.
Att vara transparenta med att våra kvalitetsresultat, miljöprestanda och arbete mot negativ särbehandling stimulerar till ständig förbättring.
Vi skall i alla delar följa gällande lagar och föreskrifter samt ingångna avtal.
I alla ingående delar skall företaget arbeta för att bidra positivt i samhället.
Genom vårt ledningssystem skall vi planera, genomföra och kontrollera alla delar i verksamheten med syfte att ständigt förbättra kvalitet, miljö, arbetsmiljö och samhällsansvar.
Ingen form av kränkande särbehandling accepteras.
Alla skall respekteras och ges likvärdigt bemötande och behandling oavsett sina värderingar, etnisk tillhörighet, kön, könsöverskridande identitet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning eller ålder.